جملات عاشقانه -سری 1
جملات عاشقانه -سری 1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم . . .

 .
..
..
..
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …
.
 .
.
.
.
در آغـــوش خودم هستـــم!

مـــن خودم را در آغوش گرفتـــه ام…!

نه چنـــدان با لطافتــــ

نه چنـــدان با محبتــــ…

امـــا...

وفـــادار….وفـــادار….!!
.
.
.
.
اﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ...

ﻫﻢ ﺩﻟﺖ ﺑﺸﮑﻨﺪ ...

ﻫﻢ ﻏﺮﻭﺭﺕ ..
.
.
.
.
هيــــــــــچ چيــــــــز بــــدتــــر از ايــــــن نبــــــــود كــــــه
بعـــــــد از تـــــو با كســـــــــي بنشينـــــــم و بــــي خــــــودي بگـــــــويم* :
" عيبــــــــــي نداره ! تجـــــــــربه شـــــد.....!"
خيلــــــــــي سختــــــــــه تظـــــــــــاهــــــر....!
.
.
.
.
.
آن روز که تو رفتی
از آن سو
و من هم از این سمت،
دنیا به دو پاره شد
به سویی و به سمتی
 .
.
.
.
.
سکوت من ، فردای بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست. باورش کن . . .

 .

.

.

.

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: